Youtubers Life Sistem Gereksinimleri

Youtubers Life oyunu adında da anlaşılacağı gibi oyunda bir Youtuber' ın hayatını yaşıyorsunuz. "Youtuber ne be kardeşim" diyorsanız hemen açıklayayım; Video çekip Youtube üzerinden paylaşan ve bu şekilde geçimini sağlayanlara Youtuber deniliyor. Youtuber olacağınız bir simülasyon oyunu, çoğunlukla olumlu yorumlar gelmiş, bu tür simülasyon oyunlarını sevenlere tavsiye edebilirim. Bir de oyunda yükselmeyi hedefliyorsanız karakter tipinizde sosyali seçmeyin derim. Ayrıca oyun 2016 yılı oyunu olmasına rağmen bir simülasyon oyunu olduğu için çok düşük gereksinimlere sahip. Arkadaşlar ayrıca, bilgisayarım oyunu kaldırır mı kaldırmaz mı diye bize sistem özelliklerinizi yorum yazarak gönderirseniz, size bu konuda yardımcı olabilirim. Aşağıda oyuna ait minimum ve tavsiye edilen gereksinimleri bulabilirsiniz, değerli yorumlarınızı bekliyorum. Konu altından diğer sistem gereksinimleri konularına bakabilirsiniz.

Youtubers Life Tanıtım Videosu

Youtubers Life Sistem Gereksinimleri

Minimum Sistem Gereksinimleri:

  • İşletim Sistemi: Windows XP
  • İşlemci: 2 GHz veya daha iyisi
  • RAM: 2 GB
  • Ekran kartı: NVIDIA GeForce [512 MB]
  • Gerekli Boş Harddisk Alanı: 3 GB
  • Direct X: 9

Tavsiye Edilen Sistem Gereksinimleri:

  • İşletim Sistemi: Windows XP
  • İşlemci: 2 GHz veya daha iyisi
  • RAM: 3 GB
  • Ekran kartı: NVIDIA GeForce [1 GB]
  • Gerekli Boş Harddisk Alanı: 3 GB
  • Direct X: 9

Evet oyunumuzun gerekli sistem gereksinimleri bu şekildeydi, değerli yorumlarınızı bekliyorum. Oyunla ilgili her türlü soru ve görüşlerinizi yazabilirsiniz, Ayrıca aşağıdaki bağlantıları kullanarak sitemizde bulunan diğer sistem gereksinimleri konularına göz atabilirsiniz. Ben ilginizi çekebileceğini düşündüklerimi paylaştım daha fazlasını Sistem gereksinimleri kategorimizde bulabilirsiniz. Daha fazla içerik, oyun haberi ve sistem gereksinimleri bilgisi için Yeknot adresini takip edin.

Stellaris Sistem Gereksinimleri

Mad Tanks Sistem Gereksinimleri

Benzer Yazılar

44 YORUM “Youtubers Life Sistem Gereksinimleri

  1. Eren Reply

    Yemre Abi
    işletim sistemim: windows 7 açarmı
    Yoksa uyumluluk sorunu ile yapmalıyım

  2. kadir Reply

    windowns 8 e açarmı yemre kardeşim nolur hemen cevap verebilir misin???

  3. Recep Reply

    Benim bilgisayar kaldırırmı? rahatça oynayabilirmiyim kasma yaparmı
    1024 mb RAM / kısca 1.00 GB RAM
    Pentium(R) Dual-Core CPU E5200 @ 2.50GHz 2.50 GHz
    32 bit işletim sistemi
    EKRAN 765 mb
    DirectX 11

  4. ahmet 123 Reply

    abi cok sewdım ama korkuyorum . bı zahmet arastırırsan sevınırım LENOVA IDEAPAD 300 KALDIRIRRMI

  5. Burak Akdemir Reply

    32 Bit ve dirext 11 benimde kaldırırmı be kardeşim İnşallah kaldırır diğerleri tamda bi bunlar ı bilmiyorum. Yardım edersen sevinirim Teşşekürler

  6. Burak Reply

    wİN 7 Penitium (r) dual-core cpu e5200 @2.50GHz 2.47 GHz
    Ram:2 gb
    32 BİT
    Direct x 11

    Bende nvidia geforce var
    1 gb ekran kartı var

    Çalışırmı

  7. süleyman Reply

    işlemci: intel pentium dual core 2.00 ghz
    ram: 2 gb
    ekran kartı: amd radeon 3450 hd 1 gb

    win 7 ultimate açarmı

  8. EmReis Reply

    Kardeşim Sistem
    intel Core 2 Quad 2.50 GHZ
    2.00 GB RAM
    32 Bit
    Ekran Kartıda 2 gb
    Ama Windows 10 kaldırırmı?
    Cevaplarsan sevinirim 😀

  9. Mustafa Reply

    Intel R Celeron R CPU N2840 2.16 HZ 2.16 GHZ 2 GB 64 BİT İŞLETİM SİSTEMİ KALDIRIMI ADMİN KARDEŞİM

  10. ali kerkük Reply

    penitinum 4 cpu 3.00 ghz
    2 gb ram
    256 mb ekran kartı
    açmaz demi en az ayarda filan

  11. Atalay Reply

    Kardeşim 4 gb ram 3.30 ghz DirectX 11 Ekran Kartı AMD Hd 7400 kALDIRIR MI

  12. Samet Reply

    Abi 1.7 ghz ile çalışır mı? diğerleri tamam da tek sorun bu lütfen cevap ver.

  13. Kemal Reply

    Benim bilgisayar kaldırırmı? rahatça oynayabilirmiyim kasma yaparmı
    8 gb ram
    İntel(R) Core(TM) İ5-2450M CPU @ 2.50GHz 2.50GHz
    64 bit işletim sistemi
    Ekran 1696MB
    DirectX 11

  14. Enes Reply

    Intel R Celeron R CPU N2840 2.16 HZ 2.16 GHZ 2 GB RAM 64 BİT İŞLETİM SİSTEMİ KALDIRIMI

    Abi ona göre alıcam oyunu cevap verirsen sevinirim

  15. Adsız Oyuncu Reply

    abi 1gb ram intel(R) pentium(R) Dual 2.20 ghz 512 mb ekran kartı kaldırımı.

  16. internet kullanıcısı Reply

    abi bilgisayar windows 10 32 bit intel pentium D 3.20 ghz nvidia geforce 7100 gs kaldırırmı abi yorum yazarsan çok sevinirim

  17. Tuncay Reply

    Windows 7 64 bit
    2,5 GB ram
    Ati Radeon HD 5450 ekran kartı (1gb)
    3.0 ghz işlemci
    Kaldırır mı ? almayı planlıyorum da

  18. Murat Reply

    Sistem özelliklerim şunlar kaldırırmı:

    -4 gb ram
    -1550mb ekran kartı
    -Pentium dual-core 3.20 ghz işlemci
    -directX 10
    -Win wista sp1 home basic

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir