Swarm Şifremi Unuttum, Nasıl Bulurum?

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

19 Yorum

  1. Elçin dedi ki:

    Numaramla kaydoldum ama numaramı doğrulamıyor

  2. sertan dedi ki:

    Şifremi unuttum ne yapmam gerekiyor

  3. betül dedi ki:

    sıfırlama maili gelmiyor ne yapmam gerekiyor ?

    • Yemre dedi ki:

      Tekrar deneyin, yine olmazsa telefon numaranız ile sıfırlamayı deneyin Betül hanım. Swarm’ a özgü değil, bazen tüm şifre sıfırlama işlemlerinde mail gelmeyebiliyor.

  4. Aynur dedi ki:

    Bir çok kez denedim sıfırlama maili gelmiyor. Telefon numarasını da kabul etmiyor. Giriş yapamıyorum

  5. Besim dedi ki:

    Arkadaşlar Eğer Mevcut olan Swarm hesabınıza Facebook ile giriş yap dediğinizde yeni Swarm Hesabı Açtıysa
    Mevcut hesabınızın e-posta ile kaydolduysanız
    Ve e-postanıza Swarm Şifre Yenileme Kodu gelmiyorsa genel olarak gelmiyor
    Tek yapmanız gereken Swarmın Resmi Sitesine E-posta atmanız gerekmektedir
    Sorunlarınızı (Foursquare Support) e-postasına inğilizce olarak anlatınız
    2-3 gün içinde bana dönüş yaptılar ve Tek seferlik şifre değiştirme e-maili geldi
    SwarmTürkiyenin Şifre ile ilgili bi işlemi yoktur
    Foursquare Support ile iletişime geçmeniz gerek
    Kendim Fayda Buldum Umarım Tüm Sorun yaşayanlara yardımcı olur bu yazım.

  6. Sevil dedi ki:

    Merhaba. Benim swarm hesabima uzun zamandir girmiyordum bugun girdim. Epostayls sifte degistirdim fakat gitis yaptigimda yeni bir swarm hesabi veriyor sebebi nedir?

  7. Havanur dedi ki:

    Arkadaşlar swarm hesabıma giremiyorum çıkış yaptım ve facebook ile bağlan dediğimde yeni hesap açıyor şifre yenileme de yapamıyorum çünkü facebook ile kayıt olmuştum lütfen yardımcı olun hesabımı geri istiyorum

  8. Havanur dedi ki:

    Besim kardeşim dediğin yerde şikayet formunu soldurdum dün yaptım acaba işe yarar mı arkadaşlar başka fikri olanlar varsa yazsın lütfen hesabımı geri almam lazım fotoğraflarım falan var hesabı da silemiyorum yardımcı olun lütfen

  9. Davut Furkan Uysal dedi ki:

    Yardima ihtiyacim var bütün bilgilerimi biliyorum hesap hakkinda sadece farkli bir eposta ile açtim sanirim şifreyi bildiğim halde e postayi bilmediğimden hesaba giriş yapamiyorum üstelik tel. nomuda yazdim diye hatirliyorum ama giriş yaparken tel.nonun bir hesaba kayitli olmadiğini söylüyor KKTC kayitli numara kod kısminda kktc nin telefon kodu yok bu yüzden kaynaklaniyor sanirim ilgili biri artik yardimci olsun bana attiğim e mailler iletişim sayfasina yönlerdirmeyle cevap aldi sadece yardim lütfenn ?

  10. Amazon dedi ki:

    Merhabalar ben telefon değiştirdim ve swarm uygulamasını yükledim telefon numaram ile kayıt olmuştum lakin şuan telefon numaramı doğrulamıyor ve sms gelmiyor ne yapmam gerek ?

  11. abdurrahman dedi ki:

    telefon numramı ve e posta adresimi hatırlamıyorum
    swarm hwsabıma giriş yapamıyorum bunun için nasıl bir yol izlemeliyim

  12. zeynep dedi ki:

    ıngılızce olrak denedım kabul etmedı hata verdı baska nasıll duzelteblırız acaba kac haftadır ugrasıyorum

  13. Yağmur dedi ki:

    Ben sıfırla yapıyorum ama ondan sonra ekrana e posta adresi ve şifre girmemi istiyor ben zaten lifre sıfırlamak ıstıyorum bana neden şifre soruyor

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir