Metin2 Şaman Efsunları ( PVP 5/5 )

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (Henüz kimse oy vermedi)
Loading...

25 Yorum

  1. erdem dedi ki:

    Şimşeği az kullanmışsınız onun yerine ateş getirmişsiniz sebebi nedr acba ?

    • Yemre dedi ki:

      Erdem kardeşim Şimşek efsunu işlevsizdir, yani bu efsunun hiç bir faydası ve işlevi yoktur. Zamanında ben bunu hem TR Serverında GM ANKA’ dan hemde USA sunucusunda bir GM tarafından onaylattım bu bilgiyi, o yüzden ateş efsunu yazdım.

  2. erdem dedi ki:

    Teşekkür ederim efsunları deniyecem inş anlattığınız gibi sağlam bi karakter olur …

  3. muhammed dedi ki:

    Yaşam enerjisi Canlılıkmı

    • Yemre dedi ki:

      Evet Muhammed kardeşim Metin2 oyununda Yaşam Enerjisi can oluyor, 1 yaşam enerjisi 50 HP değerine denk geliyor. Yani 12 yaşam enerjisi 600 HP ediyor.

  4. kadirhan dedi ki:

    hangi itemleri alcagımızıda belirtseydın keske

  5. Hüseyin dedi ki:

    Kardeşim eyvallah sağolasında, zırha atak bloklama gelmiyor benim oynadığım serverde

    • Yemre dedi ki:

      Anladım Hüseyin kardeşim, Ataktan sonra en iyisi hangisi ona göre sen karar ver, neyin eksik canın eksikse yaşam enerjisi getirebilirsin. Bunun gibi yani. Bir de bu doğru düzgün PVP açmıyorlar ki oynayalım 🙂

  6. mehmet dedi ki:

    Kardes efsunlar saglammi ha birde statu nasil verelim

    • Yemre dedi ki:

      Mehmet kardeşim karakter statüleri diye arama yaparsan Google’ da zaten ilk sırada biz varız oradan bakabilirsin.

  7. Murat Sait Gulengul dedi ki:

    Beyler metin2 need tavsiye ederim +1000 online orta derece emek server

  8. CASİNO dedi ki:

    Merhaba kardesim sence ejder gucu saman mi almaliyim iyilestirmecimi

    • Yemre dedi ki:

      %100 Ejderha gücü almalısın, eğer yan karakter değilde ana karakter, yani kendin oynayacaksan Ejderha gücü şamanı tek geçerim.

  9. kaan dedi ki:

    hepsini 20 nasil yapacaaz kardes

  10. Şafak dedi ki:

    Ben başka bi siteden denedim ama fazla vuramıyorum yardım edin bu se de adamlar çok güçlü sw nin adı hanedanmt2 yardım edin

  11. mert dedi ki:

    Şafak kardeş bende hanedanmt2 oynuyorum ama adamlar cok güclü değil sadece savunmayı yuksek ama saldırı gucunu az bırakmışlar. 🙂

  12. ömer dedi ki:

    Kardeş tamam doğru soluosun şimşek işlevsizdir ama oraya rüzgar ve ateş yazmısın onlarda.işlevsizdir ;Dd

  13. metin dedi ki:

    bu efsunlar ws lik mi kasılmalıkmı.

  14. omer dedi ki:

    rüzgar şimşek bugta yani boşa kullanmayın kendi sitesindede söylüyor zaten ve ayrıca şamanın eli yarı kritik zeka canlılık büyü hızı olmalı ele delici getirmek mantıksız düz mü vurur şaman delici düz vuruşu şansen arttırıyo

  15. arda dedi ki:

    Öncelikle Sa arkadaşlar çok yanlış efsunlar bunu söyleye bilirim siteleri dolasıodum neler demisler die bir kere ejderha gücü şamanda pvplerde skil kullanmassınız orkide can takarsınız güzel ortalamalı zeka iyleştirmeci içindir sakın zeka getirmeyin skilleri cok vurmuo zaten adama düz 10 k giriosunuz eğer iyleştirmeciyseniz zeka getirin sila yarı kritik delici güç getirin kaska bu efsunu kesinlikle ateş suralara yaramıo yanlıs bilgi doyum paperdekinlere yarıo kas yarı buyu saldırı hızı hp uretimi zehirleme şansı bilezikse yarı hp rüzgar hp absore büyü gelcek kalkan ise güç yarı yakın dövüş blok sersemlik bağışıklılık canlılık

  16. As dedi ki:

    Eyw arda

  17. MÜSLÜM ÇİFTÇİ dedi ki:

    kardesım atak bloklama nedır yakın dowus saldırılarını bloklama sansı bu deılmıdır yaaw ??

  18. canberk dedi ki:

    (Sİlah çan = Güç canlılık delici kırtik yarı ) Bu efsunları yaparsanız düz vuruşunuz çok güçlü olur ve bune skil yeteneklerinizde dahildir zeka iyleştirme içindir

    • Yemre dedi ki:

      Çok yanlış Canberk kardeşim, bizim konudaki efsunlar kendin deneyerek görebilirsin, kendi efsunların ile karşılaştırabilirsin.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir