GTA Vice City Hileleri ( Şifreleri )

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

37 Yorum

  1. mert dedi ki:

    çok güzel

  2. murat dedi ki:

    güzel

  3. nusret dedi ki:

    çok berbat
    valla

  4. ozan özer dedi ki:

    çok güzel valla yazıyom ben

  5. efe dedi ki:

    bu sefer bittin lan sen emre

  6. Arda dedi ki:

    Abi para hilesi koymamışsınız

  7. yiğit sevindik dedi ki:

    para hilesi için önce tank çağırın görevi açın sonra bıgbang yazın tüm arabalar patlıyo şuçluda patlar ama siz tankda olduğunuz için ölmessiniz. 😉

  8. alparslan kubaşık dedi ki:

    valla abi hileler çok cüzel ama motor hilesi varmı

  9. enes dedi ki:

    Abi supet yaaaaaa

  10. alperen dedi ki:

    abi tekne hilesi varmı

  11. Emre dedi ki:

    Süper Ya

  12. burak dedi ki:

    süperrr

  13. Yildiray dedi ki:

    birincisi yanlis oyunu yavaslatir
    lazimdi yazazin

  14. mustafacan dedi ki:

    mavi uçak nerde ya öf

  15. mustafacan dedi ki:

    işte bu

  16. a dedi ki:

    aynen iştebudur

  17. Tahir dedi ki:

    Ya şu shift ten motor geliyor ya onu araba vb seylere dönüştürmek için nasıl degistiriyorduk?

  18. barış dedi ki:

    ya helikopter hilesi varmı ATEŞ edebilenlerden

  19. mustafa dedi ki:

    aynen bu cok işe yaradı

  20. abdullah dedi ki:

    AIRSHIP helikopter hilesi bide panzerin hilesini biliyormusunuz nolur söyleyin

  21. abdullah dedi ki:

    yanlışyamışım

  22. gökdeniz dedi ki:

    Araba yenileyen bir şifre varmı

  23. İSMAİL dedi ki:

    BAZILARI OLMUYO

  24. yusuf dedi ki:

    BEYLER BEN YAZIYOM YAZIYOM OLMUYO YA

  25. ömer dedi ki:

    süper ne varsa yazmışsınız teşekkürler hile lazımdı güzel yerden size baktım sizinki mükemmel. Onun için gta hilesi çektirmeye kalkarsam hemen sizin yerinizi açacağım 🙂

  26. berkant dedi ki:

    yatsıya kadar bekledim bıktım yaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  27. yusuf demir dedi ki:

    nasıl indiriliyo ya bişey bilmiyom ogreten varmı?

  28. yusuf demir dedi ki:

    super ama indiremiyom nasıl indiriliyo

  29. amil dedi ki:

    super ama helekopter kodu yok

  30. isimziz oyunccu dedi ki:

    helal

  31. Ozi dedi ki:

    Silah hilesi : thugstools buda iyi

  32. Ali dedi ki:

    Balona nasıl biniliyor

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir