GTA San Andreas Motor Silah Gemi Hilesi

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (4 votes, average: 3,75 out of 5)
Loading...

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

77 Yorum

  1. slim dedi ki:

    oğlum çok güzelmiş lannnnnnnnnnnnnn

  2. slim dedi ki:

    beyendim

  3. beytullah manavracı dedi ki:

    bütün araba ,motor,gemi,uçak hilesi

  4. yunus emre dedi ki:

    aynen çok güzel iyi şifreleri var . değilmi beyler hep gta san andreas oynuyorum.

  5. emre dedi ki:

    gta sanandeas da gemi hilesi ney ?

  6. EMİRHAN dedi ki:

    gta san andreas in bazı bilinmeyen hileleri olmuyor

  7. EMİRHAN dedi ki:

    gta sana andreasta motor ufo hilesi yoktur

  8. CEREN ÇİÇEK dedi ki:

    BU oyun güzel bir oyun ama GTA da bazııı şifreler açılmıyor ama geta türkte ise bazı gemiler hızlı gidiyor bazı şifreler yazamıyoz mesela geta türkte polis şifresini yazamıyoz çünkü zor bazı kişiler bilmiyor bazı doktorlarda bu oyunların salık açısı kötü olduğunu söylüyor bende artık kardeşim bu oyunu oynamıyoruz sizde oynamayın arkadaşlar görüşürüz YAZAN CEREN ÇİÇEK SİZDE DEDİĞİM kurala uyun arkadaşlar yorum yazmanızı bekliyorum ne yazacaksınız acaba arkadaşlar sabırsılıkla bekjliyorum bunu görenler feslerini açsınlar. En iyi arkadaşlarım sizsiniz hemen yorum
    yazmanınızı bekliyorum hadi yorumu yazın çabuk annem çağırdı ben yemeğe gidiyorum arkadaşlar hadi görüşürüz

    • Yemre dedi ki:

      Değerli yorumun için teşekkür ederiz Ceren Çiçek 🙂 Evet her oyun çok uzun süre oynanmamalıdır, 2 saatte bir 15 dakika ara verilmelidir, sağlık her şeyin başıdır. Bu değerli kamu spotu niteliğindeki koruyucu bilgilerin için sana minnettarız Ceren.

  9. EMİRHAN dedi ki:

    CEREN ÇİÇEK İLE YEME SİZ HİÇBİ,RŞEY BİLMİYORSUNUZ siz deli olu deli birisiniz getasan anderes çok güzel bir oyun siz hiçbirşey bilmiyorsunuz deliler

  10. emre dedi ki:

    sizin bu yorumlarınıza uymak zorunda değilim sizin gibi manyaklara uymayacam siz nedediğinizi bilmiyorsunuz en çok şu ceren şiçek çok yorum yazmış ve siz gta sanın en güzel oyun olduğunu bilmiyormusunuz sen kaça gidiyorsun ben 7. sınıfa gidiyorum siz kqçq gidiyorsunuz.

  11. berkay dedi ki:

    çok iyi degildiyene bilaf var oynayan hep oynucal lan adam olun

  12. oğuz dedi ki:

    abi motor veren hile hangisi cevap istiyorum

  13. Aybo dedi ki:

    Motor veren hile yok galiba.

  14. bulut dedi ki:

    güzel ya bileyom oyun güzel

  15. bulut dedi ki:

    gemi hilesi kgggdkp

  16. baki dedi ki:

    gemi hilesi bilen varmı

  17. baki dedi ki:

    tamam buldum

  18. KUTAY dedi ki:

    MOTOR HİLESİ HAGİSİ

  19. Görkem dedi ki:

    Abicim bütün hileleri veriyorum.
    Silahlar, Can ve Zırh
    LXGIWYL – Silah paketi 1 (Thugs Tools)
    KJKSZPJ – Silah paketi 2 (Professional Tools)
    UZUMYMW – Silah paketi 3 (Nutter Tools)
    ROCKETMAN – Jetpack verir.
    AIYPWZQP – Paraşüt verir.
    WANRLTW – Sınırsız cephane.
    NCSGDAG – Tüm silah seviyenizi hitman yapar.
    OUIQDMW – Araç kullanırken aynı zamanda nişan alırsınız.
    HESOYAM – Can, Zırh, $250.000
    BAGUVIX – Ölümsüzlük.

    Polis, Seviyeler ve Çeteler
    OSRBLHH – Aranma seviyenize 2 yıldız ekler.
    ASNAEB – Polislerden kurtulursunuz.
    LJSPQK – Polisler tarafından 6. seviyeden aranırsınız
    AEZAKMI – Asla aranmazsınız.
    MUNASEF – Adrenalin modu.
    KANGAROO – Mega zıplama.
    IAVENJQ – Mega yumruk.
    AEDUWNV – Asla acıkmazsınız.
    CVWKXAM – Sınırsız oksijen.
    BTCDBCB – Şişmanlarsınız.
    KVGYZQK – Zayıflar, sıska kalırsınız.
    JYSDSOD – Maximum güç.
    OGXSDAG – Maximum güven.
    EHIBXQS – Maximum çekicilik.
    MROEMZH – Her bölgede çeteniz olur.
    BIFBUZZ – Sokakları çeteler kontrol eder.

    Araç yaratma
    AIWPRTON – Rhino verir.
    CQZIJMB – Bloodring Banger verir.
    JQNTDMH – Rancher verir.
    PDNEJOH – Yarış arabası verir.
    VPJTQWV – Yarış arabası verir.
    AQTBCODX – Romero verir.
    KRIJEBR – Stretch verir.
    UBHYZHQ – Çöp kamyonu verir.
    RZHSUEW – Caddy verir.
    JUMPJET – Hydra verir.
    KGGGDKP – Hovercraft verir.
    OHDUDE – Helikopter verir.
    AKJJYGLC – ATV verir.
    AMOMHRER – Tanker verir.
    EEGCYXT – Dozer verir.
    URKQSRK – Planör verir.
    AGBDLCID – Monster verir.

    Araç seviyeleri
    CPKTNWT – Tüm araçları üst seviyede kullanırsınız.
    XICWMD – Görünmez araçlar.
    PGGOMOY – Mükemmel araç kontrolü.
    ZEIIVG – Bütün lambalar yeşil olur.
    YLTEICZ – Agresif sürücüler.
    LLQPFBN – Pembe trafik.
    IOWDLAC – Siyah trafik.
    AFSNMSMW – Uçan botlar.
    BGKGTJH – Trafikte ucuz arabalar.
    GUSNHDE – Trafikte hızlı arabalar.
    RIPAZHA – Uçan arabalar.
    JCNRUAD – Ekrandaki tüm araçlar patlar.
    COXEFGU – Tüm araçların nitrosu olur.
    BSXSGGC – Dokunduğunuz araçlar patlar.
    THGLOJ – Sakin trafik.
    FVTMNBZ – Trafikte kasaba araçları.
    VKYPQCF – Taksilere nitro verir.
    VQIMAHA – Tüm araçların seviyesini maximum yapar.

    Oynanış
    AJLOJYQY – Herkes birbirine saldırır.
    BAGOWPG – Herkes sizden nefret eder.
    FOOOXFT – Herkese sil?h verir.
    SZCMAWO – İntihar edersiniz.
    CIKGCGX – Plaj partisi.
    AFPHULTL – Ninja teması.
    IOJUFZN – Halk isyan eder.
    PRIEBJ – Funhouse teması.
    SJMAHPE – Herkese 9mm silah verir.
    ZSOXFSQ – Herkese roket verir.

    Hava ve Zaman
    AFZLLQLL – Güneşli.
    ICIKPYH – Çok güneşli.
    ALNSFMZO – Bulutlu.
    AUIFRVQS – Yağmurlu.
    CFVFGMJ – Sisli.
    MGHXYRM – Gökg ürültülü ve fırtınalı.
    CWJXUOC – Kum fırtınası.
    YSOHNUL – Hızlı saat.
    PPGWJHT – Hızlı oynanış.
    LIYOAAY – Yavaş oynanış.
    XJVSNAJ – Herz aman gece.
    OFVIAC – Turuncu gökyüzü 21:00

  20. esma dedi ki:

    Çok guzel parantezler çok ise yaradı sağ olun.keşke her site bana boyle bir şey kazandırabilirse.

  21. GÖRKEM dedi ki:

    ABİ MOTOR VE GEMİ HİLELESİ NEDİR

  22. mfa dedi ki:

    motor hilesi yoki

  23. mustafa dedi ki:

    çok güzel ama ben bunu 7 yaşimdan itibaren oynuom biliyom hepsinin hilelerini

  24. BİLİNMEYEN dedi ki:

    CEREN çiçek doğru söylüyor her şeyden önce sağlık he birde doğru düzgün konuşun

  25. BİLİNMEYEN dedi ki:

    ceren çiçek doğru söylüyor herşeyden önce sağlık he birde düzgün konuşun…………….

  26. oğuz dedi ki:

    yahu bu hilemi bee ben bi siteden baktım şu hileyi deneyin sjmahpe yazın çete almayı bilmeyenler için işe yaramaz ama ben de denemedim çalışır mı hile şunu yapıyor normal insanı başka çeteyi bile kendinizden yapabiliyorsunuz

  27. oğuz dedi ki:

    çete almak için adama nişan alın g ye sonra bırakmadan h ye basın bitti adam sizin oluyor siz arabay binin oda biner

  28. Sana ne¿dir dedi ki:

    yalan motor ve gemi hilesi yok kgggdkp ise hem suda hem karada giden araba dır kafanızda bir yerde olsun dikkate alın .

  29. gta san dedi ki:

    ya motor şifresi ne

  30. enws dedi ki:

    gta san çok güzel bir oyundur

  31. abdul samet anlar dedi ki:

    beyler gta san andreas ta yatma varmı

  32. afk dedi ki:

    amkler siz nie böle şeyle oynuonuz heledev esma sen

  33. taho dedi ki:

    abi çok işime yaradı valahi sağol

  34. emirhan dedi ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr abi

  35. dilay dedi ki:

    yahu silahla gemiyi boşverinde motorun hilesi ne

  36. KRAL dedi ki:

    deniz aleti ve adam gibi uçak yok

  37. efe diyek dedi ki:

    kardeşler ben sigara içme şifresini yapamıyorum bana yardımcı olun ?

  38. emir yunus dedi ki:

    gta yokki oynayayım hahaha

  39. alpkan dedi ki:

    aynen BU ŞİFRELER süper yakar yakar vallahi ezip geçer abi ya

  40. Bir dost dedi ki:

    Arkadaşlar motor hilesi yokkkkk

  41. seymen dedi ki:

    gemi yada tekne hilesi yok bana yardımm

  42. Arda çınar dedi ki:

    Motor hilesi yok

  43. seyfullah dedi ki:

    arkadaş motor yapabiliyomuyuz

  44. seyfullah dedi ki:

    arkadaş jip varmı

  45. talha dedi ki:

    ayneeeeeeeeeeeeen ha 1de tekneeeeeeeeeee

  46. emre dedi ki:

    neden motor hilesi ve gemi hilesi yok

  47. :D :D dedi ki:

    acık olmayan evleri nasıl alabiliriz yardım

  48. sinan dedi ki:

    aynen çok güzel şifreleri mod yapmı bilen en hüzel mod
    😀

  49. ALİ dedi ki:

    ULAN GEMİ YOK MOTOR YOK

  50. mustafa köse dedi ki:

    iyi güzel yapmışsınızda gemi ve motor hilesi yok

  51. alper dedi ki:

    Abi yanlış söylemeyin gusnhde trafikte yeni arabalar ama benim en beğendiğim sjmahpe

  52. alper dedi ki:

    Süper hileler Teşekkürler

  53. selimcan dedi ki:

    cok güzel gta sandirde

  54. YİĞİT RECEP ÇEVRÜK dedi ki:

    motor hilesi nerede çok ihtiyacım var. 😀

  55. Berk dedi ki:

    Arkadaşlar MTA indirin muhteşem ve indiren skype eklesin Creeper Gamers

  56. dursunali dedi ki:

    iyi

  57. emirhan dedi ki:

    polis olma hilesi mod var bitek modluki yüklemek icin gtainister girin ordan polis modu var

  58. Bilinmeyen dedi ki:

    Hepsini biliyom

  59. EMİRCAN dedi ki:

    mütiş biiii oyun benden tavsiyey eski zaman larıa anlatyıyr oyun bana bide yanında DR.DRE STİLL DİNLEYİNCEE EUFFF BEEE

  60. RESAD dedi ki:

    Aradiim sifreleri bulamadin allah kahr etsin

  61. mehmet dedi ki:

    oyundaki en iyi motorun hilesini koymamışsın na yinede iyi eh fena diyi

  62. Qatar dedi ki:

    motor kodu yok

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir