Euro Truck Simulator 2 Sistem Gereksinimleri

Euro Truck Simulator 2 Sistem Gereksinimleri o kadar yüksek değil arkadaşlar. Aşağıda Euro Truck Simulator 2 oyununu oynamak için minimum ve tavsiye edilen sistem gereksinimlerini bulabilirsiniz. Gerçekten en iyi tır simülasyonu diyebilirim. Ayrıca sistem özelliklerinizi yorum olarak yazarsanız, oyunu kaldırıp kaldırmayacağını size söyleyebiliriz. Arkadaşlar bilgisayarım oyunu kaldırır mı kaldırmaz mı diye bize sistem özelliklerinizi yorum yazarak gönderirseniz, size bu konuda yardımcı olabilirim. Aşağıda oyuna ait minimum ve tavsiye edilen gereksinimleri bulabilirsiniz, değerli yorumlarınızı bekliyorum. Konu altından diğer sistem gereksinimleri konularına bakabilirsiniz.

Euro Truck Simulator 2 Sistem Gereksinimleri

Minimum Sistem Gereksinimleri:

  • İşletim Sistemi: Windows XP Windows 7 ve 8
  • İşlemci: Intel Dual Core 2.4 GHz / AMD Dual Core 2.6 GHz veya daha iyisi
  • RAM: 2 GB
  • Ekran Kartı: 256 MB’dan fazla grafik kartı GeForce 7600 GT-class ve ya daha üst seviye olmalı
  • DirectX destekli ses kartı
  • Gerekli Boş Alan: 5 GB
  • DirectX: 10

Tavsiye edilen sistem gereksinimleri:

  • İşletim Sistemi:  Win 7 ve Win 8
  • İşlemci: Intel Dual Core 3.0 GHz
  • RAM: 4 GB
  • Ekran Kartı: 1024 MB Bellek GeForce GTS 450-class ve ya daha üst seviye ekran kartı olmalıdır
  • DirectX destekli ses kartı
  • Gerekli Boş Alan: 5 GB
  • DirectX: 10

Evet oyunumuzun gerekli sistem gereksinimleri bu şekildeydi, değerli yorumlarınızı bekliyorum. Oyunla ilgili her türlü soru ve görüşlerinizi yazabilirsiniz, Ayrıca aşağıdaki bağlantıları kullanarak sitemizde bulunan diğer sistem gereksinimleri konularına göz atabilirsiniz. Ben ilginizi çekebileceğini düşündüklerimi paylaştım daha fazlasını Sistem gereksinimleri kategorimizde bulabilirsiniz. Daha fazla içerik, oyun haberi ve sistem gereksinimleri bilgisi için Yeknot adresini takip edin.

Battlefield Bad Company 2 Sistem Gereksinimleri

SKILL Special Force 2 Sistem Gereksinimleri

Son güncelleme tarihi: 15.6.2016

Benzer Yazılar

239 YORUM “Euro Truck Simulator 2 Sistem Gereksinimleri

  1. lakazzets Reply

    intel core 2 duo 2.20 ghz 3 gb ram nvidia geforce g210m

    rahatça oynayabilirmiyim ?

      • Süleyman Ercan Reply

        Merhaba bende şöyle sistem gereksinimleri var kaldırırmı:
        2 gb ram
        64 bit işlemci
        Pentinium(R)Dual Core
        Ghz:2.70
        DirectX 11
        256 mb ekran kartı
        Cevap yazarsanız sevinirim.Saygılarımla

    • hakan Reply

      bişey sorucam aga benim pc 1.5 gb ram 512 mb ekran kartı oyunu yüklüyorum iniyor ama oyunu calıstırdıgımda steam calısmayı durdurdu diye bi hata geliyo sebebi nedir ?

  2. muhammed Reply

    yemre abi beim pc

    celeron 2.16 ghz

    2gb ram

    intel hd graphics 1gb

    kaldırırmı lutfen acillll?

  3. Kaan Reply

    Bu pc kaldırırmı 1.50 gb ram GeForce fx 5500 256 mb ekran kartı 2.40 ghz am atlın işlemci

  4. Kaan Reply

    Eminsiniz dimi zaten kötü bi pcim var onuda tehlikeye atamam 😀

    • Yemre Post authorReply

      Tehlike derken Kaan kardeşim tehlike bunun neresinde anlayamadım. Düşük ayarlarda çalıştırır diye düşünüyorum.

  5. Hasanbey Reply

    Öncelikle selamunaleykum beyler bir aorum olck ama lutfen cevap atın yardım edin ..
    Pc’m 1.80ghz 2gbram 252mb ekran kartı 10 yıllık pc oyunu kaldırırmı sizce lutfennn yardım edinnnn

    • Yemre Post authorReply

      Düşük ayarlarda kaldırması gerekiyor Hasan kardeşim.

  6. eren Reply

    4gb ram 1.60 ghz 1.60 ghz toshiba kaldırırmı 2gb ekran kart

  7. toprak Reply

    ram 1gb
    2.20ghz
    32 bit
    amd athlon(TM)5000dual_core processor
    pc’m bu
    ets2’yi kaldırırmı
    acıl cevap lutfen

  8. İbrahim Reply

    intel core 2.0 ghz işlemci
    2 gb ram
    1 gb ekran kartı
    kaldırırmı?

  9. Hakan Reply

    Arkadaşımın Sistemi Kaldırırmı ? Acil

    Ram = 1022MB
    Ekran Kartı = Atı Radeon X1650 series
    İslemci = Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.00 GHs (2 CPUs)
    DirectX = 9.0
    İşletim Sistemi = Windows XP Professional

  10. Batuhan Reply

    2.94 ghz ekran kartı 500 le 1 gb arası bişi tam bilmiyom win 7 2 gb ram core 2 duo işlemci hangi ayarda oynayabilirim

  11. furkan Reply

    4gb ram 512 mb ekran karti kaldirir mi? Kaldirirsa hangi kalitede oynayabilirim?(low- medium -high

  12. Erhan Reply

    3 gb ram , işlemci AMD athlon 2.6 ghz , ekran karti ati radeon 1650x series kaldirirmi hangi ayarlarda oynarim ?

  13. tekin alakuş Reply

    benimki 2gb ram pentium dual- core 2.50 ghz EKRAN KARTI 82945 G kardırır mı

  14. Atakan Reply

    İ3 390M çift çekirdek 2.67 Ghz işlemci 8 gb ram Amd Radeon hd 6570 2 gb ddr 3 128 bit ekran kartı win 8.1 pro işletim sistemim var ama en düşük ayarlarda 12-20 fps arası oynuyorum neden neden?? :(Yemre ne olur yardımcı ol..

    • Yemre Post authorReply

      Çok rahat oynaman gerekiyor Atakan kardeşim. Bir sorun var, arka planda çalışan uygulama var mı ? PC’ de virüs olabilir mi ? Bunları bir araştır.

  15. Sonersamet Reply

    Yakın zamanlarda bir leptop almayi düşünüyorum ve bu oyunda cok seviyorum acaba kaldırırmı 2 gb ram 500 gb harddisk intel celeron 2.16 Ghz intel hd graphics kaç mb olduğunu bilmiyorum lütfen yardım

  16. Berkay Kaya Reply

    RAM=2GB (kullanılabilir miktar = 1.74 gb )
    İşlemci=INTEL(R) PENTİUM (R) 2.13 GHZ
    EKRAN KARTI= 762 mb [İNTEL (R) HN GRAPHİCS
    64 BİT

  17. muhammed Reply

    sa
    intel core i3 1.70 ghz
    4gb ram
    nvıdıa geforce 2 gb paylasımsız
    yuksek goruntulerde acarmı acaba

  18. MUHAMMED Reply

    İŞLEMCİ: İ7 4700MQ 2.4 – 3.4
    RAM : 16 GB
    EKRAN : 4 GB
    HARDİSK : 1.5 SSD

  19. Mehmet Ali Reply

    Ram=2gb
    intel pentium dual cpu e2160 1.80ghz
    NVIDIA GeForce 7300 SE/7200GS
    Windows 7 professional 32 bit kaldırımı

  20. Ömer Candemir Reply

    4GB ram Amd a8 4CPU 2.00 ghz AMD radeon r5 4 GB ekran kartı kaldırırmı kaldırırsa hangi ayarlarda kaldırır oyun indirimde senin cevabına göre alıcağım yarına kadar cevap verirsen sevinirim. birde bu sistemle cs go aldım 50 fps yukarı çıkmıyor sebebi nedir ??

    • Yemre Post authorReply

      Simulator’ ü kaldırır Ömer kardeşim, CS GO’ da grafik ayarları bölümüne gir, oradan ayarların hepsini düşür ve bir de öyle dene.

  21. mehmet Reply

    5gb ram intel pentium dual core 3.00 ghz 1gb ekran kartı kaldırır mı? 🙂

  22. MEHMET ali Reply

    win8.1
    8gbram
    64 bit 1gb ekran kartı kaldırımı

  23. Cihan Demir Reply

    İşlemci: AMD Dual Core 2.6 GHz
    Ram: 2GB
    Ekran kartı yok
    Oynarmıı…

  24. 630M Reply

    4gb ram i5 3210m 2,50 ghz 1gb 128 bit nvidia gt630m orta ayarda 30fps alır mı?

  25. Muhammed Reply

    3 GB Ram 2.00 GHz 64 bit işletim sistemi
    AMD Athlon X2
    NVIDIA GeForce 315M kaldırırmı abicim?

  26. soru Reply

    1GB RAM
    NVİDİA GeForce 8400S
    Win7 32 bit
    İntel(R)Pentium(R) 3.00 GHz
    kaldırır mı ?

  27. Cihan Demir Reply

    Bu benm 2. Yorumum yardimci olursan sevinirim yemre kardesim
    İslemci: 1.60GHZ
    Ram: 2GB
    Oynarmi

    • Yemre Post authorReply

      Kaldırır Cihan kardeşim. Kusura bakma, çok fazla yorum geldiği için yorumları cevaplama süresi uzuyor.

  28. Cihan demir Reply

    Yemre kardesim oyunu indirdim actim ama kasiyor ne yapmam lazm pc ye eklemem gereken bisey varmi

    • Yemre Post authorReply

      Gamebooster gibi yardımcı programları deneyebilirsin Cihan kardeşim.

  29. ferit Reply

    iyi günler benim bilgisayar lenovo yoga 500 windows 8.1 sistem, intel core i5 işlemci 2.2 ghz (turbo boost ile 2.7 ghz) , 4 gb ram, 2 gb nvidia ekran kartı benim bilgiasayar rahat oynatır mı bi de bende dvd rom yok oyunun dvd si var nasıl yükleyebilirim

  30. mustafa sefa Reply

    intel core i3 4gb ram 11 directX win 8 kaldırırmı lütfen cevaplayın

    • Yemre Post authorReply

      Diğerleri tamamsa kaldırır Yunus Emre kardeşim.

    • Yemre Post authorReply

      Çok düşük ayarlarda bir ihtimal kaldırabilir Miraç kardeşim.

  31. Ali Sungur Reply

    4gb ram 1696 mb ekran kartı 64bit 2.40 ghz kaldırırmı lütfen acil

  32. Kaan Baysal Reply

    8 gb Ram
    4 Gb Ekran Kartı
    3.20 ghz
    32 bit kaldırımı ?

  33. ali tekgul Reply

    işlemci : intel(R) core (TM) 2 duo cpu T6600 2.20 ghz

    ram: 4 gb

    ekran kartı:

    işletim sistemi : vista home premium sp2 32 bit

  34. Cihan demir Reply

    İslemci :İntel(R)Pentium(R) 4CPU 3.06GHz Ram :2,00GB
    ekran kartı : 256MB
    32 Bit isletim sistemi
    Oyunu kaldırırmı yani rahatca oynayabilirmi

  35. Efe Reply

    6 gb ram
    intel core i5 2.50 ghz
    1.5gb ekran kartı

    kaldırırmıı ?

  36. Cihan992 Reply

    İslemci:intel pentyum g2020 2.90GHZ
    Ram: 4GB
    İsletim sistemi 32 bit
    Yüksek grafiklerde oynayabilirmiyim

  37. ali Reply

    Ram=1024mb
    Ekan kartı =256mb
    işlemci=2.50 gz
    32 bit windows10
    kaldırırmı

  38. Burak Reply

    intel core i5-2410M CPU @ 2.30 ghz 2.30 ghz 4gb ram 64bit işletim sistemi x64 tabanlı işlemci bu sistem euro truck 2 yi yüksek çözünürlükde kaldırır mı ben anlamıyorumda sıze sormak ıstedım.

  39. Sinan Reply

    İntel core2 duo 2.00 GHz
    320 GB SATA hdd
    Nvidia GeForce G105m 1GB 512mb paylaşımlı
    Ram: elixir 667mhz 2×2 4 gb ddr2 ram

    Çözünürlüğüm en düşükte yüksek rahat ama scandinaviada donuyo pc kitleniyor nolur yardım et abi bi çözümün var mı?

    • Yemre Post authorReply

      İskandinavya paketinden kaynaklanıyor olabilir mi Sinan kardeşim ?

  40. mustafa Reply

    pentium dual core e2180 2.2 ghz
    2gb ram
    1gb nvidia geforce 210 snergy 64bit
    win 7
    kasmadan acarmı

    • Yemre Post authorReply

      Kaldırır Mustafa kardeşim, cevap vermediğim konulardaki oyunlar kaldırmaz onu da söyleyeyim.

  41. SERHAT Reply

    BENİM PC Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2220 @ 2.40GHz 5,8 3,3
    Bellek (RAM) 2,00 GB 5,5
    Grafikler Intel(R) G33/G31 Express Chipset Family 3,9
    Oyun grafikleri 256 MB Toplam kullanılabilir grafik belleği 3,3
    Birincil sabit disk 11GB Boş (Toplam 29GB)

  42. enes Reply

    abi 4 gb ramim var ekran kartım 2301mb 2.70 ghz pc var görüntü ayarları ve oynanış iyi olurmu

  43. enes Reply

    PEki abi görüntü kalitesi nasıl olur orta yüksek lere çıkabilirmiyim

    • Yemre Post authorReply

      Çıkabilirsin Enes kardeşim, çok rahat bir şekilde oynarsın bu oyunu.

  44. SeFa Reply

    2 GB EKRAN KARTI 8 GB RAM 500 GB HDD 3.00 GHZ İŞLEMCİ KALDIRIRMI ???

  45. Enes Reply

    pentium {r] CPU 2.80 GHz 2.80 256 MB RAM ram i değiştirsem olurmu yemre abi

    • Yemre Post authorReply

      512 MB ekran kartı ve 2 GB RAM orta ayarlarda rahat bir oyun için yeterli olur Enes kardeşim.

  46. Emir Reply

    Kardeş benim 1.5 GB hafıza 2.51ghz processor 4850b XP çalışır mı

  47. mustafa özay Reply

    32 bit
    işlemci : pentium (r) dual core cpu 2.20 ghz
    bellek:2048
    direcrx: 11
    yaklaşık top. bellek:828mb
    ram: 2 gb
    ets2 kasmadan oynayabilirmiyim

    • Yemre Post authorReply

      Düşük ayarlarda oynayabilirsin Mustafa kardeşim.

  48. Emir Reply

    Kardesm İntel Pentium 3.06 GHz 2 gb ram 256 mb ekran kartı kaldırırmı? 32bit işlemci

  49. Batuhan Reply

    Yemre bey :RAM 2GB EKRAN KARTI 2GM AMD RADEON 7300 İŞLEMCİ :AMD PENTİUM 3.2OYNARKEN KASMA OLURMU

    • Yemre Post authorReply

      Kaldırır Batuhan kardeşim, düşük ayarlarda kasma olmaz.

  50. BATUHAN Reply

    işlemci:AMD PHENOM TM 2 N970 EKRAN KARTI:AMD Radeon HD 7400m RAM:4GB EKRAN KARTI: 2GB WİN7 64BİT OYUNDA KASARMI Bİ SORUN OLURMU

    • Yemre Post authorReply

      Kasmaz, bir sorun olmaz rahatça oynayabilirsin Batuhan kardeşim.

  51. Oğuzcan Reply

    2.40 ghz islemci hizi 4gb ram 2 gb ekran karti guzel grafiklerde oynayabilirmiyim?

  52. ethem Reply

    S.A benim bilgisayar 4 gb ram 2 gb nvıdıa ekran kartlı win 8 ddr3 kaldırırmı

  53. ibrahim kadir Reply

    2.16 ghz işlemci 2 gb ram paylaşımlı ekran kartı oynayabilirmiyim

  54. Baki Reply

    2GB Ram
    Sistem:Windows XP Professionel
    Intel Core 2 CPU
    2.93 GHz
    Nvidia G98 512 Mb
    kaldırırmı acil

  55. Furkan ÇETİN Reply

    Ram: 2GB
    Ekran Kartı: nvıdıa geforce g100 512m drr2
    İşlemci: AMD ATLOHN II X2 215 2.71 Ghz
    Kaldırırmı ?

  56. Oğuzhan Reply

    2 gb ram 32 bit dual core 3.06GHz ati dispay ekran karti 512 mb kaldirir mi sizce

  57. Deniz Efe Reply

    intel core duo 2 geforce g120m 512 mb 4 gb ram Windows 7 acil kaldırır mı bu arada kasıyor kaldıramadığı için mi

    • Yemre Post authorReply

      Ekran kartı yeterli gelmiyor Deniz kardeşim, grafik ayarlarını düşürürsen belki kasmadan kurtulabilirsin.

  58. Mertcan Reply

    4Gb ram intel dual core 3:20ghz 1gb ati readion 4300series ets2yi kasmadan en yuksek ayarda oynayabilirmiym

  59. Deniz Efe Reply

    sa win 7 512 mb ekran kartı(nvida geforce g102m) 4 gb ram intel core 2 duo işlemci kaldırır mı kaldırırsa niye kasıyor ekran kartı mı eski

    • Yemre Post authorReply

      Grafik ayarlarını düşürerek deneyebilirsin Deniz kardeşim.

  60. Harun Reply

    PC : Asus K555L Notebook

    İşletim Sistemi : Windows 10 Pro 64 Bit
    İşlemci : İntel(R) i5 İşlemci 2.20 GHz
    RAM : 4 GB
    Ekran Kartı : İntel(R) HD Graphics 5500 2125 MB ve Nvidia GeForce 940M 3993 MB
    HDD : 1TB
    sizce sistemim yeter mi ? yoksa pc yi yorar mı ?

  61. Harun Reply

    Geri döndügün için tşk peki oyunu oynayınca fan biraz hızlı çalışıyor işlemciye
    herhangi bir zararı olabilirmi ve hızlı çalışması normalmi ?

  62. EMİRCAN Reply

    MODEL=CASPER NİRVANA

    İŞLEMCİ= INTEL(R) CORE(TM) i3-4130 CPU @ 3.40 GHz 3.40 GHz

    RAM=4,00 GB

    SİSTEM TÜRÜ= 64 bit İşletim Sistemi, x64 tabanlı işlemci

    KALEM VE DOKUNMA= Bu Görüntü Biriminde Kalem Girdisi veya Dokunarak Giriş yok.

    ÇAŞIŞMA GRUBU= WORKGROUP

  63. murat Reply

    intel core i 5 işlemci 5 gb ram var ama oynunu düşük özellikte oynuyorum sorun nedir yardımcı olurmusunuz?

    • Yemre Post authorReply

      Neden öyle yüksek ayarlarda oynayabilmeniz gerekiyor, ekran kartınız nedir ?

  64. koray Reply

    İşlemci : intel r pentium dual cpu e2041 1.60 ghz 3gb ram 32 bit kaldırırmı cevaplarsanız sevinirim

  65. Recep Reply

    _______________________________
    \Benim bilgisayar kaldırırmı?/
    ————————————————————————-
    / 1024 mb RAM / kısca 1.00 GB RAM /
    \ Pentium(R) Dual-Core CPU E5200 @ 2.50GHz 2.50 GHz \
    / 32 bit işletim sistemi /
    / Ekran= 765 mb \
    \ DirectX 11 /
    ————————————————————————

  66. Fatih Reply

    Ram : 4GB
    Ekran Kartı : 1GB
    İşlemci : İntel Core i3 1.70GHz
    yorumları okudum büyük ihtimalle kaldırır dicen 😀
    ama yinede sorasım geldi 😀
    hatta suan aldım indirilio 😀

    • Yemre Post authorReply

      Kaldırır Fatih kardeşim, sen bu işi çözdün ekibe katılmak ister misin 😉 İyi oyunlar kardeşim.

  67. Burak Reply

    Windows 7 Home Premium
    Service Pack 1

    İşlemci : İntel (R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @3.00GHz 3.00 GHz
    Ram : 4 GB
    64 Bit
    Ekran KARTI : AMD Radeon HD 6570
    Abi Kaldırırmı Cevaplarsan Sevinirim

  68. BURAK 16 Reply

    PC MİN ÖZELLİKLERİ : İNTEL PENTİUM 4 2 ÇEKİRDEKLİ 3.20 GHZ,4 GB RAM,NVİDİA GFORCE 7100 GS EKRAN KARTI,100 GB DEPOLAMA ALANI (YEREL DİSK C DE 25 GB BOŞ ALAN VAR) İLE YÜKSEK OLMASINA GEREK YOKTA ORTA (1024X720) DE KASMADAN RAHATÇA OYNAYABİLİRMİYİM BU ARADA SELAMUN ALEYKÜM,CEVAPLARSAN ÇOK MUTLU OLURUM

    • Yemre Post authorReply

      Aleyküm Selam Burak kardeşim. Kasmadan rahatça oynayabilirsin.

  69. Seyhmus Reply

    Kardesim bu oyunu multi player oynamak icin almak icin yardimci olurmusun

  70. Duran Reply

    İŞLEMCİ=INTEL(R) CORE(TM)B i5 CPU M460 @ 2.53 Ghz
    RAM=3.00 GB
    SİSTEM TÜRÜ=64 BİT
    KALEM VE DOKUNMA=Bu Görüntü Biriminde Kalem Girdisi veya Dokunarak Giriş yok.
    ÇALIŞMA GRUBU=WORKGROUP

    cevap hemen gelirse sevinirim YEMRE kardeş

  71. Emirhan Reply

    Abi benim 2.10 ghz işlemci hızı 512 mb ekran kartı 4 gb ram kaldırır mı?

  72. emir Reply

    MarkaLENOVOİşlemci

    Intel®  Pentium(R)2,40 Ghz

    Sistem Belleği (Ram)4 GBEkran Boyutu15.6Ekran Kartı ChipsetIntelMax Ekran Çözünürlüğü1366x768Ekran Kartı HafızasıPaylaşımlıSabit Disk500 GBDisk Dönüş Hızı5400 rpmİşletim SistemleriWindows 8İşlemci Hızı2,40GHZ kaldırır mı? Kopyala oldu da abi uğraşasım gelmedi 😀

  73. fatih Reply

    intel (R) pentium (R) dual Cpu E2180 @ 2.00 GHz 2.00 GHz RAM 2.00 GB 32bit kaldırırmı

  74. Servet Reply

    Abi benim amd islemci var 3.8 ghz
    8 gb ram var
    2 gb ekran karti var
    Yuksek ayarda oynayabilirmiyim

  75. Ali Can Reply

    Benim pc özellikleri
    4Gb Ram
    Ekran kartı yok
    Intel İ3 işlemci
    Laptop kaldırımı
    Lenovo

  76. Ömer Reply

    benimkinide cevaplarsan sevinirim kardeş
    inte core i 3
    2.10 Ghz
    4 GB ram
    64bit işletim sistemi
    166MB Itel [HD] grapich family

  77. İlhan Reply

    AMD Athlon(tm) II X2Processor
    2.80ghz
    2.00 ram
    32 bit
    896 mb ekran kartı
    Açar mı orta ayarlar da felen

  78. bulut Reply

    arkadaşlar işlemcim amd a8 1.90 ghz ekran kartı amd readon 7600 hd 6gb ram

  79. Ahmet yasin kocaaslan Reply

    4gb ram ddr2 800 mhz 1024 mb ekran karti nividia geforce gt 710 intek pentium 4 2.60 ghz kaldirirmi kaldirirsa hangi ayarlarda oynayabilirim

  80. Eren Temur Reply

    Beyler benim 4 gb ram var ama bide gta sa oynuyorum ets 2 de yükletcem kaldirirmi? Baska oyunum yok

  81. İlhan Reply

    AMD Athlon(tm) II X2Processor
    2.80ghz
    2.00 ram
    32 bit
    896 mb ekran kartı
    Ben geçen yorum yapmıştım açar demiştin kardeşim yükledim açamadım lütfen yardım edermisin

  82. BARIŞ Reply

    mrb hocam toshıba c660
    win7 64 bit
    intel core i3 2.20 ghz 315m
    nvıdıa geforce dx9
    kaldırırmı

    bide sorum var bilgisayar almak istiyorum ama işlemcisi intel celeron bu işkemciyle ets crysis gibi oyunlar yükleyebilirmiyim cevabınızı beklıorum saolun

  83. burak Reply

    intel hd graphichs ayrılmış video belleği ekrankartının 64 mb kaldırırmı 2 gb ram kullanabilir 1.89 gb diğer özellikler kesin kaldırıyoda zaten cevaplarsan sevinirim teşekkürler

  84. burak Reply

    64 mb ekran kartı ayrılmış 2 gb ram video belleği normalde 1 gb ekran kartı kaldırırmı

  85. cihan Reply

    Oncellikle merhaba steamde minumum ozelliller 4 gb ram yazılmış ama burda neden 2 gb ram yazıyor bide sistem ozellillerim

    2gb ram
    Geforce9500 gt ekran karti 1700 mb
    Intel i3 (modelini tam bilmiyorum)
    3.00 ghz

    Ramden sıkıntı yaparmi steamda 4 gb yazıyor minimum ozellik

  86. FURKAN ULUSOY Reply

    256 MB EKRAN KARTI ÇİFT ÇEKİRDEK 4 GB RAM BU ÖZELLİKLERLE OYNANIR MI?
    …TEŞEKKÜRLER…

  87. abdurrahaman Reply

    işletim sistemi:windows 8.1 pro 32 bit (6.3, yapı9600)
    sistem modeli:G31M-ES2L
    işlemci: pentium(R) DUAL-CORE CPU E5200 @ 2.50GHZ (2CPUs) , 1.7GHZ
    BELLEK:2048MG RAM
    2 GB RAM
    DİRECTX:SÜRÜMÜ: DİRECTX 11

    EKRAN:
    TOPLAM BELLEK:256MG ( ABİ YARRDIMCI OLURMUSUSN BİRTÜRLÜ BU OYUNU YÜKLİYEMİYORUM CALİSMA DURDU HATASI VERİYOR NE VARSA YAZDIM ACABİLİRMİYİM BU OZELLİKLERLE

  88. Arda Reply

    8 gb ram i7 işlemci 6. Nesil 1 TB hafıza kartı nvdıa 4 gb ekran kartı kaldırırmı

  89. Mehmet Reply

    Abi ddr2 4gb ram intel core duo 2.40 ghz 512 mb ekran karti hangi kalitede oynayabilirim

  90. tekin Reply

    işlemci:İntel Core i3 2.00 GHz
    ram 4 gb ,
    ekran kartı amd radeon r5 m330
    rahatça oynayabilirmiyim

  91. celal Reply

    ben pc 128 mb ekran kartı 1.5 gb ram 500 gb harddısk dırekxt 9 kaldırırmı kardeşim

  92. Kerem Saka Reply

    Sayın hocam merhaba.
    Amd athlon 64 x2 processor 4200 işlemci 2,20 ghz …..
    1 gb 128 bit ekran kartı…
    8 gb ram..
    Windows 10 işletim sistemi..
    Hocam bu özellikli bir bilgisayarda bu oyun rahat çalışır mı ?

  93. Rotasiz kaptan Reply

    İ3 3.20
    8 gb ram
    Amd hd6570
    İste bunlar oyunda yuksek ayar oynayabilirmiyim oynarsam kac fps Alirim😊🚛🚚

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir