Call of Duty Modern Warfare 2 Sistem Gereksinimleri

Call of Duty Modern Warfare 2 Sistem Gereksinimleri

Aşağıda Call of Duty Modern Warfare 2 oyununu oynamak için minimum ve tavsiye edilen sistem gereksinimlerini bulabilirsiniz. Ayrıca sistem özelliklerinizi yorum olarak yazarsanız, oyunu kaldırıp kaldırmayacağını size söyleyebiliriz.

Minimum Sistem Gereksinimleri:

  • İşletim Sistemi: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
  • İşlemci: Intel Pentium 4 2.3 GHz. or AMD Athlon 64 3200+ işlemci veya daha iyisi
  • RAM: 1 GB
  • Ekran Kartı: Nvidia GeForce 6600GT ya da ATI Radeon 1600XT DirectX 9.0c uyumlu en az 512 MB, Shader Model 3.0 destekli ekran kartı veya daha iyisi
  • DirectX destekli ses kartı
  • Gerekli Boş Alan: 13 GB
  • DirectX: 9

Tavsiye edilen sistem gereksinimleri:

  • İşletim Sistemi: Windows XP, Windows Vista, Win 7 ve Win 8
  • İşemci: Dual Core 2.4 GHz
  • RAM: 2 GB RAM ve üzeri
  • Ekran Kartı: Nvidia Geforce 7800 ya da ATI Radeon X1800 DirectX 9.0c uyumlu, en az 1 GB. belleğe sahip, Shader Model 3.0 destekli ekran kartı veya daha iyisi
  • Gerekli Boş Alan: 13 GB
  • DirectX: 9

Evet arkadaşlar oyunumuzun sistem gereksinimleri bu şekildeydi. Ayrıca sitemizde yer alan diğer sistem gereksinimleri konularına da göz atabilirsiniz. Far Cry 4 Sistem Gereksinimleri ve CS GO Sistem Gereksinimleri konularımıza bakabilirsiniz.

Benzer Yazılar

101 YORUM “Call of Duty Modern Warfare 2 Sistem Gereksinimleri

  1. Ferid Reply

    arkadaslar 3.20 ghz 3.25 gb ram normalda 4 1 gb ekran karti aliyo windows xp prefissyonal pack 3 32bit kaldirirmi ?

    • Yemre Post authorReply

      Ekran kartı modeli falan tam verseydin daha iyi olurdu Ferit kardeşim, ancak bu bilgilere göre bir şey söylemem gerekirse bu sistem Call of Duty Modern Warfare 2 oyununu kaldırır diye düşünüyorum.

  2. mehmet Reply

    Benim sistem win 7 2.8 ghz 32 bit işlemci 1 gb ekran kartı 2 gb ram kaldırırmı acaba

  3. Onur Reply

    Operating System: Windows 8 Pro 32-bit (6.2, Build 9200) (9200.win8_gdr.150316-1542)
    Language: Turkish (Regional Setting: Turkish)
    System Manufacturer: Pegatron
    System Model: Pegatron
    BIOS: Default System BIOS
    Processor: Intel(R) Celeron(R) CPU E3500 @ 2.70GHz (2 CPUs), ~2.7GHz
    Memory: 1024MB RAM
    Available OS Memory: 894MB RAM
    Page File: 1501MB used, 1375MB available
    Windows Dir: C:\Windows
    DirectX Version: DirectX 11
    DX Setup Parameters: Not found
    User DPI Setting: Using System DPI
    System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
    DWM DPI Scaling: Disabled

    Kaldırırmı ?

  4. Yaşar Reply

    – İşletim Sistemi: Windows 7 32-Bit
    – İşlemci: Intel Pentium Dual CPU E2200 @ 2.20GHz
    – RAM: 2 GB
    – Ekran Kartı: Nvidia GeForce 8400GS DirectX 9.0c uyumlu 1 GB
    – DirectX: 9
    Kaldırırmı

  5. Yakup Reply

    -İşletim Sistemi: Windows 7 64-Bit
    -İşlemci:intel core i3 cpu 540 3.07 ghz
    -Ram: 4 GB
    -Ekran Kartıİ:Amd Radeon HD 6670 1 GB
    -DirectX:11
    Kaldırırmı

    • Yemre Post authorReply

      Kaldırır Yakup kardeşim, rahatça Call of Duty MW 2 oynayabilirsin.

  6. yasin san Reply

    pentium (R) Dual-Core Cpu @2.00 ghz 32 bit işletim sistemi SİS Mirage 3ekran kartı hafızası 382 mb suan pc RAM 86,5 gb ….. kaldırabilirmi oyunu

  7. alianil Reply

    benim ki
    intel core i3-2120 CPU 3.30 ghz
    4 gb ram
    32 bit işletim sistemi
    kaldırırmı söylermisin en kısa zamanda

  8. koray Reply

    ram: 2gb
    ekran kartı : gt320m
    işlemci: intel pentium r p6200 2.13 ghz

  9. Hakkı Reply

    Windows 10 home
    Intel(R) Celeron(R) CPU N2840 @
    2.16GHz 2.16GHz
    4 Gb Ram var kaldırırmı

  10. asdf Reply

    windows 7 ultimate 32-bit
    3 gb ram
    512 mb ekran kartı
    kaldırır mı

  11. Caner Reply

    İşletim Sistemi: Windows 7 Ultimate Sp 1 32Bit
    İşlemci: İntel(R) Core (TM)2 Duo Cpu E4500 2.20 GHz
    Ram: 2.00 GB
    Ekran Kartı: ATİ AMD Readon X1550 64-bit 512MB
    MHz olarak Çekirdek Saati 547 MHz
    MHz olarak Bellek Saati 396 MHz
    Ses Kartı: C-Media PCİ Audio Device
    Directx: Directx 11 3D

    Kaldırır mı?

  12. emrah Reply

    2 GB Ram
    Nivida Geforce 7300 Se /7200 GS 256 MB 64 bit ekran kartı
    Windows 7 Xp 32 Bit
    Kaldırırmı ?

  13. furkan Reply

    Arkadaşla
    İşlemci : intel pentium D cpu 2,80
    Ram 2 gb
    Ekran kartı Nbida 7300 gs 1Gb
    Win8.1 32bit

  14. Fatih Reply

    İşlemci: AMD A10-7300 Radeon R6, 10 Compute Cores 4C+6G 1.90 GHz

    Ram: 8 GB

    Sistem Türü: 64 bit işletim sistemi, x64 tabanlı işlemci

    Ekran Kartı: AMD Radeon(TM) R6 Graphics… 2. Ekran Kartım: AMD Radeon R6 M255DX 2 GB çift ekran kartına sahibim.

    Windows Sürümü: Windows 10 Home Single Language

  15. Sifacan Reply

    Kardes. Win 7 pentium 4
    3.4 Ghz
    2 GB ram
    512 mb ekran karti Ati Hd 4350
    Önceden Call of duty 4 oynadim kasma dahi olmamisti Kaldirirmi kardesim kaldirisa donma olurmu

  16. Metin emre yılmaz Reply

    Arkadaşlar windows 7 call of duty 6, NFS underground ,NFS most wanted ve FIFA 15 i kaldırır mı

  17. mehmet Reply

    Abi 3gb ram 2.4 ghz windows 7 512mb ekran kartı daha önce call of duty 4 de hiç kasma olmuyodu kaldırırmı

    • Yemre Post authorReply

      Kaldırır Mehmet kardeşim. Diğer yorumunu da okudum ancak onu yayınlamaya gerek duymadım.

  18. Hüseyin Reply

    4 GB ram
    2 GB ekran (DAC 400MHz)
    directx 11
    2.6 GHz 4 CPU işlemci
    Win-7 64 bit

    cod mw3 yükledim onu rahatça oynadım, game booster kullanıyorum cod mw3’te sol üstte FPS en fazla 50 oluyor ama cod mw2’de 100’ün altına zor iniyor, hatta görev aralarında 900’e ulaştığı oluyor mecbur geçiyorum pc’ye birşey olur diye. Mw3 daha ağır olmasına rağmen mw2 neden daha çok FPS kasıyor? pc’ye zarar verir mi?

    • Yemre Post authorReply

      Vermez Hüseyin kardeşim, bugüne kadar fazla FPS’ nin zararını ne gördüm ne işittim 🙂

  19. süleyman Reply

    arkadaşlar benim 2 gb ram 2.00 ghz 1 gb amd radeon 3450 hd ekran kartı kaldırırmı acil.

  20. Mehmet Reply

    Abi benim bilgisayar windows 7 ultimate tam 160 GB kaldırımı

    • Yemre Post authorReply

      Bu bilgiler yetersiz, ram, işlemci ve ekran kartını da yazmalısın Mehmet kardeşim.

  21. akif Reply

    abi sistemime bi bak açarmı,kasarmı bide
    – AMD radeon HD 5450
    -DirectX 9.0c
    -windows xp
    -Intel (R) Core(TM) 2 Duo CPU E7400 @
    -2.80 GHz 2.79GHz 2.00 gb ram

  22. joker Reply

    ram 1.75 gb

    ekran kartı nvdia geaforce 7025 nvida nforce 630a

    işlemci Amd athlon ıı x 2 3.00 ghz

    windows 8 kaldırırmı

  23. HALİL tr Reply

    2 gb ram

    1.2 gb NVIDIA GeForce 9500 GT ekran kartı

    Pentium(R) Dual Core 2CPU işlemci

    Windows 7 32 bit

    Directx 11

    kaldırır mı kardeşim.

  24. Emre Reply

    amd a-6 3420m cpu (1.5ghz)
    ram= 6gb
    ekran kartı amd radeon hd 6520g 1gb 128 bit
    windows 10 pro 64 bit

    kaldırırmı?

    • Yemre Post authorReply

      Yüksek ayarlarda kaldırır, rahatça oynayabilirsin Emre kardeşim.

  25. Ferhat Reply

    İntel Pentium 4 1,5 Gb Ram 767 mb ekran kartı çalıştırırmı? kasmadan low da

  26. Melih Reply

    benim pc 2gb ram
    Intel Pentium 4 CPU 2.40 ghz
    Win xp sp2
    Asus Amd Radeon HD5450 1GB 64Bit DDR3 (DX11) PCI-E 2.1 Ekran Kartı

  27. Berkay Reply

    Windows 7 ULTİMATE -32 bit- işletim sistemi
    çift çekirdek 1.88 ghz Genuine İntel(R) CPU
    2 GB RAM
    888 MB EKRAN KARTI NVİDA GE FORCE GO 7600

    Kaldırırmı ?

  28. Botan Demir Reply

    slm ben call of duty modern warfare 2 oyununu indirecem ama benim bilgisayar windows 8 fakat siz işletim sistemi kısmına windows 7 yazmışsınız benim bilgisayar kasa modelim asus m32ad acaba kaldırırmı lütfen bana bu konuda yardım edin 🙂

  29. Botan Demir Reply

    Tamamdır abicim o zaman ben indiriyom saol yardım ettiğin için 🙂

  30. Botan Demir Reply

    abi bişey daha sorcam , hani bütün modern warfare’lerde laptop topluyonya hepsini topladığımızda n’oluyor ?

  31. Botan Demir Reply

    abicim son birşey daha sorcam benim bilgisayarı windows 10’a yükselttimde yanlışlıkla windows 10’a da inermi ???

  32. aykut Reply

    Benimki windows 10, 64 bit
    İşlemci: intel core i5 3230M 2.66 ghz 4 çekirdek.
    İntel HD Graphıcs 4000
    Ram: 8 GB
    Ekran kartı: 2 GB NVIDIA GeForce GT 740M
    Directx: 11

  33. yakup Reply

    windows 7 32 bit
    AMD Radeon HD 5500 Series
    4,00 GB RAM
    Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 @ 2.00GHz
    directx:11
    kaldırır mı

  34. Mustafa Reply

    Ekran kartı 1 gb Sharder model 5.0 ram 3 gb 2.2ghz Windows 7 32 bit call of duty 4 de ara sıra hafif kasma oluyodu bundada olurmu

  35. Cagatay Reply

    Amd 6210 1.80 ghz apu
    A4 x64 tabanli
    4 gb ram
    2. Gb ekran karti
    Dx 11. Destekli
    Shader 5
    Kaldirirmi ve hangi ayarlarda oynarm kac fps alirim yorumunuz onemli 🙂

  36. ertuğrul koloğlu Reply

    benim biligsayarın özellikleri yetiyor fakat pek güvenmiyorum bi cevaplarmısınız rahat kasmaadn oynatırmı

    windows 10 pro
    intel core i7 q740 1.73ghz
    6 gb ram
    directx 11.3
    nıvıda geforce gt 425m
    allah rızası için bi cevap verin kaç tıldır oyun oynayamıorum para yapıp pc toplayamıyorum bununla yetinmek zorundayım nolur bı cevap yazarmısınız

  37. enes Reply

    benim bilgisayara call of duty 2 modern warfareyi indirecem şu özellikler kaldırırmı
    intel (R) core ™2 duo cpu E4500 @ 2.20ghz 2.20 ghz
    1.50 gb ram
    32 bit işletim sistemi

  38. Durmus Reply

    İntel pentium dual CPU E 2140 @ 1.60GHz 1.60ghz
    1 gb ram
    Windows xp 32 bit
    Kaldırırmı

  39. Soner Yurdal Reply

    Herşey Fazlasıyla Tamam Ama Shader Model 2.0 var bende ve ekran kartı almak için bütçem yok 14 yaşındayım kaldırır mı sizce ?

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir